مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-16سياسي

تکمیل شونده| حضور رییس جمهور در اصفهان و وزرا در شهرستان ها


رییس جمهور به همراه اعضای هیأت دولت امرو ز به اصفهان سفر کرده و قرار است به بررسی مسائل و مشکلات اصفهان بپردازد.

- تکمیل شونده حضور رییس جمهور در اصفهان و وزرا در شهرستان ها رییس جمهور به همراه اعضای هیأت دولت امرو ز به اصفهان سفر کرده و قرار است به بررسی مسائل و مشکلات اصفهان بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله رییسی رییس جمهور کشور صبح امروز به همراه جمعی از اعضا هیأت دولت به استان اصفهان سفر کرد.

پیش از ورود ییس جمهور به اصفهان، سیداحسان خاندوزی صبح امروز وارد شهرستان خوانسار شد، بازدید از سد باغکل، کنار گذر شرقی خوانسار، پروژه فاضلاب شهری و نمایشگاه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار، برگزاری جلسه با نمایندگان اقشار، اصناف و مسئولان شهرستان خوانسار و شرکت در شورای اداری شهرستان از جمله برنامه های وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر به خوانسار است.

رییس جمهور در لحظات ابتدایی ورود به اصفهان و در فرودگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران گفت: به دولت برای رفع این مشکل برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مردم و مسؤولان این مشکل قابل رفع است، به نوعی مدیریت نیاز است که مردم همراه دولت باشند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان شهرضا سفر کرد و قرار است در این سفر از شرکت ترام چاپ بازدید کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شونده| حضور رییس جمهور در اصفهان و وزرا در شهرستان ها

تکمیل شونده| حضور رییس جمهور در اصفهان و وزرا در شهرستان ها